• Тел: 061 236-30-99
  • Email: сiit.zp@gmаil.com
  • Ресурси:

Історія кафедри

Прочитано 3413 раз
Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті була створена 1 лютого 2013 року за рішенням Вченої ради КЗ «ЗОІППО» ЗОР (протокол № 1 від 31.01.2013) шляхом реорганізації обласного науково-методичного центру інформатики та інформаційних технологій в освіті.
Актуальність роботи кафедри зумовлена пріоритетними напрямками державної політики в освітній галузі, які визначені у таких документах: Законах України «Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007–2015 роки» та «Про Національну програму інформатизації», Указах Президента України «Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні», «Про першочергові завдання щодо впровадження новітніх інформаційних технологій», «Про заходи щодо розвитку національної складової глобальної інформаційної мережі Інтернет та забезпечення широкого доступу до цієї мережі в Україні», Державній цільовій програмі «Впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій “Сто відсотків” на період до 2015 року» та ін.
Розвиток глобального процесу інформатизації суспільства веде до формування не тільки нового інформаційного середовища проживання людей, але й нового, інформаційного укладу їхнього життя і професійної діяльності. Це означає, що і система освіти повинна вирішувати принципово нову глобальну проблему, пов'язану з підготовкою учнів до життя і діяльності в умовах інформаційного світу.
Принципово нових підходів потребують і проблема інформатизації самої освіти не тільки як стратегічно важливий напрям розвитку власне системи, але і як фундаментальна наукова проблема.
Це ставить нові завдання і перед системою підвищення кваліфікації вчителів, тому що саме від рівня розвитку ІТ-компетентності педагогів залежить успішність процесу інформатизації. Це зумовлює необхідність створення ефективної, динамічної, гнучкої системи підвищення кваліфікації вчителів у галузі інформаційних технологій.
  • Освітянський простір. №15-16 2010.